Beoordelingen van Sushi Plaza Emmeloord

Recente recensies

5.0
Melvin
gisteren
N. Ulfa
gisteren

It's good overall except for the taro milk tea. It could use more ice, especially in this hot weather! And I thought it comes already with the pearls, but I guess I should have ordered them separately.

Reactie van Sushi Plaza

Good evening Nurmaya, Thank you for your review. Glad you enjoyed it. We’ve checked your order and noticed that "geen poppings” box is checked. That’s why we didn’t add it. Our bubble tea always comes with poppings. Next time when you order again we will add extra for you =) Kind regards, WS^

Wilma Houtstra
gisteren

Het was weer zoals gewoonlijk fantastisch.

Pieter Oosterbaan
11 augustus 2022

Zoals altijd weer superlekker gegeten! Top!

Saskia Regelink
11 augustus 2022
SylviaMol
11 augustus 2022

Geen op of aanmerkingen. Tevreden met deze eerste sushi ervaring.

Elly
10 augustus 2022

Eerste keer dat ik bij jullie besteld heb. Maar zeker niet de laatste keer. Super leuk ook dat kaartje erbij. Heerlijke sushi 🍣

Marian
10 augustus 2022

Het was weer héérlijk!!!😄

Nynke
8 augustus 2022

Poke-bowls are wow! En de sushi ook fantastisch! Daarnaast vind ik de service en medewerkers daar topper dan top! Zijn oplossing gericht en vaak nog even persoonlijk touch erbij. Je bent geen nummertje 👍 Blij met Sushi Plaza :-D

Fam. Roeling
7 augustus 2022

Niet alleen aangeven op de site dat een jarige extra aandacht krijgt, maar dat ook echt doen :) Leuk! En daarnaast prima kwaliteit als altijd.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Janie
7 augustus 2022

Gewoon heerlijk!

Willemien
7 augustus 2022

Uitstekende kwaliteit, heerlijk gegeten

Dirk Gerbens
6 augustus 2022

Was zeer goed weer vanavond!

Gerda van der Voorst
6 augustus 2022

Zoals altijd, het was weer genieten en voor herhaling vatbaar

Gerrit
6 augustus 2022

Het werd heerlijk

Nel
4 augustus 2022

Super lekkere pokebowl.

Antje
4 augustus 2022

heerlijke bowl bestelt met wat extra kip en het smaakt verrukkelijk. Ook precies op de afgesproken tijd gereed dus zeer aan te bevelen

YotjeYetje
3 augustus 2022

Heerlijk!

Remco
3 augustus 2022

Aanrader super lekker en snelle bezorging

Jessica
3 augustus 2022
Cynthia
1 augustus 2022

Zoals altijd was het weer super lekker en ruim oprijd bezorgd 🤗

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Mark
1 augustus 2022
Lindi
31 juli 2022

Kan echt wel elke week bij jullie bestellen.

Hans Nentjes
31 juli 2022
Albert
30 juli 2022

Complimenten voor wederom heerlijke sushi, snelle bezorging, en voldoen aan de wensen.

Eva
30 juli 2022

Zoals altijd; heerlijke sushi. Volgens afspraak op tijd bezorgd en van goede kwaliteit.

Henry
30 juli 2022

Heerlijk genoten van de sushi

Ilse
29 juli 2022

Super lekker.

Shannen
27 juli 2022

Zoals altijd geweldig!!!! Jullie zijn toppers!!

Meindert
27 juli 2022

Altijd top

Baukje
26 juli 2022

Was heerlijk! Besteld en afgehaald en lekker op de camping opgegeten, erg tevreden.

Mark Coppes
25 juli 2022

Altijd vriendelijk en netjes . Zowel in de zaak om af te halen, als aan de deur bij bezorging. En het belangrijkste.... Erg lekker!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Lisette Dingemans-Fraters
24 juli 2022

Wij hebben wederom heerlijk gegeten, alleen heb ik wel een opmerking over de website. Ik ben zwanger en tot mijn verbazing staat bij de sushi met garnalen, paling en krab dat deze geschikt zijn voor zwangere vrouwen. Het huidige advies van het Voedingscentrum is het volgende: "Er zijn namelijk bepaalde soorten vis en schaal- en schelpdieren die je tijdens de zwangerschap beter niet of niet te vaak kunt eten. Dit vanwege verhoogde gehaltes schadelijke stoffen zoals dioxine, kwik of PFAS. Zo kun je makreel, paling, sardine, tonijn, krab of garnalen beter laten staan." Dit staat los van een eventuele verhittingsstap. Zijn jullie hiervan op de hoogte? Met vriendelijke groet, Lisette Dingemans-Fraters

Reactie van Sushi Plaza

Beste Lisette, Dank voor de reactie en fijn dat het zoals altijd heeft gesmaakt. Wij zijn inderdaad hiervan op de hoogte en terecht dat u zich daar over verbaasd heeft. Nu is het zo dat in de betreffende sushi de Unagi en garnaal reeds verhit zijn geweest (paling gegrild, garnaal gefrituurd) De krab is in feite surimi dat imitatiekrab is, bestaande uit pasta van eiwitten, kabeljauw, wijting en witvis. Met beperkte mate kan dit geconsumeerd worden (met betrekking tot dioxine en PFAS volgens de adviezen van het RIVM) Wij zullen echter uw opmerking meenemen en uit voorzorg de melding aanpassen. Met vriendelijk groet, Sushiplaza WS^

Jan weerstand
23 juli 2022
Roland
23 juli 2022

Heerlijk vers en perfect op tijd bezorgd. Helemaal goed

Krijgsman
23 juli 2022

Zoals iedere keer is het een feestje om sushi bij jullie te bestellen en eten. Prima op tijd geleverd en kwalitatief weer van een hoog niveau. Verbeterpunten nee heb ik niet. Ik vind het knap dat jullie dit niveau van kwaliteit kunnen leveren. Bedankt voor de heerlijke sushi.

Kramer
23 juli 2022

Heerlijk, genoten!

Daisy
21 juli 2022
Annemiek
20 juli 2022

Het was gewoon weer heerlijk, nooit meer een ander! Bezorging is top en altijd een leuk kaartje erbij. Service is top.

Snoek Chantal
20 juli 2022

Wederom een heerlijke pokebowl

Witek
19 juli 2022
Willem
18 juli 2022

Sushi van sushiplaza is de lekkerste!!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Jessica
18 juli 2022
Janie
17 juli 2022

De kwaliteit is consistent en de service kan niet beter. Het was weer zalig 🥰

J.T.
16 juli 2022

Heerlijk eten en een goede service, de volgende keer bestellen we meer 😁

Riek Woudstra
16 juli 2022

Het was weer heerlijk. Top

Sanne Van der plaats
16 juli 2022
M
12 juli 2022
Lia Oosterbaan
10 juli 2022

Genoten was weer heerlijk 😍😍

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Sanne
10 juli 2022

Super lekkere sushi! Veel keuze. Bestelling is snel klaar. Super ! Een aanrader.

Saskia Regelink
10 juli 2022

Het was echt super heerlijk! Aanrader 😀

Sjoert
10 juli 2022

Top service en kwaliteit

Grethe
9 juli 2022
Mylenne
8 juli 2022

Super lekker..Top bezorging🫰🏻

Jongerden
7 juli 2022

Altijd goed, stelt nooit teleur.

Collin
7 juli 2022

Normaal gesproken is de kwaliteit echt goed maar dit keer viel het erg tegen.

Levi
6 juli 2022
Natalia Jaskulowksa
6 juli 2022

Heel lekker!

Chris
6 juli 2022

Altijd lekker, de sushi van Sushi Plaza. Het wordt vlot bezorgd, de website werkt fijn en heeft de relevante opties om eetstokjes en zo al dan niet mee te bestellen, en de uiteindelijke maaltijd is altijd nog uitstekend geweest. Hulde!

antje
5 juli 2022

echt altijd op tijd en altijd erg lekker

Lisa
3 juli 2022

Alles prima, echter erg onhandig dat er geen stokjes bijzaten..

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Sushi Plaza

Goedemiddag Lisa, Hartelijk dank voor uw review. Fijn om te horen dat het naar wens was geweest. Mocht het in de toekomst voorkomen dat er iets ontbreekt bij uw bestelling, kunt u telefonisch contact met ons opnemen en kunnen wij dit naleveren. Onze excuses hiervoor. Vriendelijke groet Sushi Plaza WS^

Denise
2 juli 2022

Heerlijk gegeten! Alleen jammer dat ik voor 25 euro moet bestellen om het te kunnen laten bezorgen🤷🏻‍♀️. Een pizza bezorgen ze ook voor 2,50 vanaf 12.50 😅, geef mijn geld liever bij jullie uit😉

Reactie van Sushi Plaza

🥺♥️

Mije
2 juli 2022

Top!

Suzanne
2 juli 2022

Last minute besloten sushi te bestellen, zou wel ff uurtje duren dus ik belde of we als we het zouden ophalen we het sneller konden krijgen. In plaats daarvan maakten ze er gelijk een spoedbestelling van en hadden we het binnen 15 minuten aan huis geleverd. Dat is nou oprechte goede service, meedenken en super aardig, vakmensen!!!

Christel
2 juli 2022

Het was gewoon weer lekker.

Jacquelien Bronkema
1 juli 2022

Mijn favoriete sushitentje! Heerlijk vers, lekkere smaken, leuke mensen

Nel
30 juni 2022

Was superlekker en ruim op tijd klaar.

MARIANNE Diender LUKASSEN
30 juni 2022

Had besteld voor de verjaardag van mijn kleine meid. Werd er een chocolade reep bij gedaan en een hand geschreven kaartje. Echt top!! Dubbel blij kind hier!!

Janie
30 juni 2022
Son
30 juni 2022

Heerlijke poke bowl zalm gehad, zeker een aanrader 👌

VJ
27 juni 2022

Was heerlijk! Warme hapjes waren nog warm, zelfs toen ik het bijna 10 min te laat ophaalde, oepsie. Mag wel meer chillidip bij de gefrituurde garnalen.

J.B.
27 juni 2022
Freddy
27 juni 2022

Ik had bij opmerkingen ingevuld zonder avocado en ik kreeg et zonder avocado

Rieanne
26 juni 2022

Toppers!! Het was weer fantastisch! 😍

Witek
25 juni 2022
jeroen_pieterknol1@hotmail.com
24 juni 2022

Was weer genieten zoals altijd bij jullie . Had wel het idee dat er iets niet bij zat wat ik had besteld. Of ik heb het zelf gemist dat kan natuurlijk ook.

Esmee
23 juni 2022

Goede boba en lieve mensen!

Lukas Hamstra
23 juni 2022

Lekker eten en aardige mensen :) Wat wil je nog meer?

Esmee
23 juni 2022

De pokébowls zijn echt goed!

Mari Barneveld
22 juni 2022

1) Heerlijke sushi! 2) Leveringstijd 15 minuten, klopte wel. Echter waren de warme gerechtjes niet lekker warm meer maar lauw. Behalve de loempia’s. 3) Misschien de verpakking aanpassen?

meijer
22 juni 2022

tot nu toe de beste hier in de buurt

Isabel Mengeler
21 juni 2022
Susan Mulder
20 juni 2022

Ziet er prachtig uit en was erg lekker. Zeker voor herhaling vatbaar zo’n partybox!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Melody
20 juni 2022

Heerlijk! En optijd bezorgd! Ga zo door. :)

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Marjolein
18 juni 2022
M.D.H. Bijkerk
16 juni 2022
Alex
13 juni 2022

Super service en medewerkers. Bezorgen in Luttelgeest en een tonijn-box zou vijf sterren opleveren :-)

Irina Berndsen
13 juni 2022

De lekkerste sushi in Emmeloord

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Manon
12 juni 2022

Heerlijk!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Marleen
12 juni 2022

Weer heerlijk gegeten!! Complimenten over de levering

Maatman
12 juni 2022
Gerda van der Voorst
11 juni 2022

Het was weer fantastisch. Zeer vers en smakelijk

Janie
11 juni 2022

Altijd top!

RO
10 juni 2022

Een bestelling geplaatst en volgens de afspraak keurig op tijd bezorgd we hebben al eerder besteld , ook met vrienden toen was de kwaliteit goed. Maar helaas deze x viel het tegen, -Ten eerste de sushi viel uit elkaar was niet stevig dus lastig om te eten en dit was niet 1 stukje maar allemaal. -De boontjes waren niet met zout bedekt of sausje, dus gewoon niets erop. - Ik was netjes gebeld nog of ik stokjes en soja enz wilde , klopte zij ik , dit zit er standaard bij, maar helaas miste de wasabi. -Daarentegen was de Pokebowl perfect.. Ik denk toch dat ze meer aandacht aan de sushi moeten schenken.

Michelle Klasen
9 juni 2022
Wim
9 juni 2022

Van het eten is weer heel erg genoten! Dit keer eens geen sushi besteld maar alle andere lekkere kleine gerechten. Ik had besteld voor een vriend die geslaagd was voor zijn examen, dus had gevraagd om de bon er niet bij te doen. Zat er een handgeschreven kaartje bij om hem te feliciteren! Echt heel lief!

Jannemarie Baarssen
8 juni 2022

Heerlijk gegeten, snelle bezorging! Zeker een aanrader en voor herhaling vatbaar...

Klaudia
7 juni 2022

Altijd op tijd, lekker, en vriendelijk! En er wordt met je meegedacht.

Jarmen
6 juni 2022

Vandaag weer eens heerlijk sushi besteld. Dit was weer van zeer goede kwaliteit, tevens altijd zo vriendelijk! Daar kan menig ondernemer wat van leren! Bedankt voor het fijne eten.

Andre
5 juni 2022
Talen
5 juni 2022
Geesje
4 juni 2022

Super lekker weer achhhh wat een heerlijkheid #sushiplazaemmeloord

Hennie Hoekstra
3 juni 2022

super lekker!!

Pascal
2 juni 2022

Het eten was echt heel duur voor wat je er voor krijgt. De shusi was erg best lekker!

Chantel
2 juni 2022

Heerlijk gegeten was weer top 😋

Anoniem
1 juni 2022

Advocado was nog erg hard en sommige rollen waren nog erg warm verder heel lekker!

Caroline
1 juni 2022

Lekkere sushi, vegetarisch genoeg keuze maar zou wel leuk zijn als deze wat meer uitgebreid wordt. Ook fijn dat ze dat toefje mayo voor me hebben weggelaten ! Boba thee is niet mijn smaak, maar smaken verschillen, ziet er wel allemaal erg lekker uit! Ga zo lekker m'n left over sushi op snacken 🤩 expres vega box dubbel besteld

antje
31 mei 2022

toch maar weer de pokobowl en wat is ie lekkerrrrrrrr met extra garnalen

Ria
31 mei 2022

Leuk een vriendelijke kaart er elke keer bij.

Danny
29 mei 2022

Wederom weer super lekker👌

A. D.
29 mei 2022
Edgar Zamir
29 mei 2022

Verre weg de beste sushi in omstreken 🍱

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

D
29 mei 2022

Heerlijke sushi

Naomi
28 mei 2022

Eerste keer besteld, leuke persoonlijke noot erbij en heerlijk gegeten! Kom zeker terug :)

Braad
27 mei 2022
Damian
27 mei 2022
Albert
26 mei 2022

Heerlijke sushi die voor herhaling vatbaar is !

Britt
26 mei 2022

Altijd vers, snel en lekker! Aanrader!

Janie
26 mei 2022
antje
24 mei 2022

ik haal de bestelling altijd af en goed op tijd en weer een vriendelijk woordje, alles schoon en ik kan niet wachten tot de volgende order

Meindert de Boer
23 mei 2022

Sushi vonden wij aan de kleine kant en de crispje vermicelli bovenop is teveel. Verder lekkere sushi en een bezorging in Urk sneller dan lokale sushi tent.

Ari
23 mei 2022
Isabelle Schoorl
22 mei 2022
Arnold
22 mei 2022

Hoi de bol schaal mag wel wat groter wezen voor de rest goeie kwaliteit gr arnold

Denise
22 mei 2022

het zag er weer heel lekker uit

JM
21 mei 2022

Zoals altijd een feestje!

Romalt
21 mei 2022

Als liefhebber van sushi hebben we erg genoten van onze Family de Luxe box. Een echte aanrader.

Henry
21 mei 2022

Heerlijke sushi.

Laura
21 mei 2022

Weer heerlijk genoten !

Fer
20 mei 2022

Altijd top!!!!

Pheijffer
18 mei 2022

Het was uitmuntend en zo lekker dat ik baalde dat het al op was!

Fred
16 mei 2022

Was weer heerlijk en de bezorg tijd was precies zoals afgesproken, Top

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

A.
16 mei 2022

Er is geen betere sushi 😋

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Amanda Visscher
15 mei 2022

We eten regelmatig wat sushi! 🍣 heerlijk!

Michel Sloterwijk
15 mei 2022

Beste sushi in de hele regio!

Marjolein
15 mei 2022

Zoals altijd fantastisch 😃

Ev
14 mei 2022

Goede sushi, vers en smaakvol.

Klaas
14 mei 2022

Het zou helemaal perfect zijn als er ook Koreaanse gimbap op het menu kwam te staan ;-)

Wanda
13 mei 2022

Wat ik echt echt jammer vind is dat het minimum bedrag om te laten bezorgen 25 euro is, dat betekend dat iemand die alleen is niet zomaar besteld....het is dat ik ziek was en ik er dus maar van alles bij heb besteld om toch te kunnen laten bezorgen.

Bonita
12 mei 2022

Heerlijke sushi zoals altijd

Irina Berndsen
12 mei 2022

Beste sushi.

antje
12 mei 2022

heerlijk heb haast alle poko variaties gehad en de een is nog lekkerder dan de ander

L van den Hurk
11 mei 2022
antje
10 mei 2022

ik had een heerlijke poke met garnalen besteld omdat ik die met zalm al verrukkelijk vond en ja hoor weer zo lekker, de volgende wordt met kip

Fam Roeling
8 mei 2022

Op tijd, en lekker als altijd!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Albert
7 mei 2022

Wij bestellen regelmatig. Heerlijke sushi en snelle levering!

Suus Loor
7 mei 2022
Klaudia
7 mei 2022
Riek Woudstra
6 mei 2022
Marike Kramer
6 mei 2022

Heel erg lekker en goeie service

Hoekstra
6 mei 2022
Egon
6 mei 2022

Tja, wat zal ik zeggen…zoals altijd erg smakelijk en bezorging perfect op tijd!

Jannette
5 mei 2022

Het was weer heerlijk, as always🙂

Chantal Hendriks
5 mei 2022

We miste dit keer de sojasaus. Beetje jammer. eerder kregen we ook 2 bakjes gember. Nu eentje. Dus de volgende keer bestellen we het er extra bij. Verder smaakt het erg lekker. Zeker voor herhaling vatbaar .

Reactie van Sushi Plaza

Goedemorgen Chantal, Dank voor uw terugkoppeling. Normaliter hoort er uiteraard sojasaus bij de bestelling. Deze keer zijn wij dat helaas vergeten mee te geven waarvoor onze excuses. Wij vragen u, indien dit onverhoopt weer zou gebeuren, direct contact met ons op te nemen zodat het nabezorgd kan worden. Met vriendelijke groet, Team Sushiplaza WS^

G.J. Veenhuis
4 mei 2022

Zoals altijd heel erg goed.

Fer
2 mei 2022

Zoals altijd TOP!!!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Tas
1 mei 2022

Beste 👌🏼

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Arnold
1 mei 2022

Super goed geregeld en top optijd mega vriendelijk

Dominique Bax Roke
1 mei 2022

Super heerlijke sushi en zo persoonlijk ook bij bezorging. Wij hadden wat te vieren en kregen de felicitaties bij aflevering en een heerlijke verrassing extra super lief! Bedankt voor alles wij bestellen de volgende keer weer 🤗

ESTHER
30 april 2022

Wat een traktatie! Heerlijk!

Egon
30 april 2022

De heerlijke Sushi werd exact op tijd bezorgd en het persoonlijke briefje bij de Sushi box geeft aan dat er echte aandacht is voor de klant. Super leuk! We hebben weer gesmuld van de Crispy Box!

Melissa
30 april 2022
Blanka
30 april 2022

👌👌

Leo
29 april 2022

Het was weer perfect!!

Jordi
28 april 2022

Het was weer super lekker

Patty
28 april 2022

Erg lekker betaalbaar en de personelijke of posetieve kaartjes zijn zo leuk ik bewaar ze allemaal het geeft me echt een geluks momentje ❤️

Reactie van Sushi Plaza

🥹♥️

Lombarts
28 april 2022

Was een prima pokenbowl

Herma
28 april 2022

Weer heerlijk gegeten!

Afke
27 april 2022

Goede kwaliteit, verse ingrediënten en keurig optijd bezorgt! Top!

Brouwer
27 april 2022

Zoals altijd super

Maarten Riep
27 april 2022

Heerlijk gegeten. Snel bezorgd en alles ziet er netjes en mooi opgemaakt uit.

Anne
25 april 2022

Altijd super tevreden over de kwaliteit en service. Echt een aanrader!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Cynthia
25 april 2022
E Talen
25 april 2022

Als je Dan aangeeft geen soysaus te willen stoppen ze het er toch bij🤔

Reactie van Sushi Plaza

Goedenavond heer/mevrouw Talen, bedankt voor het achterlaten van een review. De sojasaus is hoogst waarschijnlijk door de drukte toegevoegd. Onze excuses hiervoor. Wij gaan dit terugkoppelen met ons team en gaan er voortaan beter op letten. Met vriendelijk groet, Team Sushiplaza

Fam. Kamer
24 april 2022

De heerlijkste verse sushi in de Noordoostpolder. Breed assortiment ook in dranken waaronder vele smaken Bubble Tea's. Jammer dat ze niet overal bezorgen maar super handig dat je van tevoren online kunt bestellen om af te halen. Wij zijn vaste klant!

Laura
24 april 2022

Heerlijke sushi, bezorging was lekker op tijd!

Jurian
24 april 2022

Bestelling was er snel en precies op tijd. Aanbod aan gerechten is veelzijdig en voldoende. Kwaliteit is heel goed en alles is heel lekker. Presentatie is ook heel goed.

JJ vd Wetering
23 april 2022

Sushi Plaza Emmeloord is gewoon de beste Sushi plaza van Nederland.

Daisy
23 april 2022
Dianne van Lune
22 april 2022

Alles was verder top behalve de sojabonen. Die waren ongezouten, zit dan geen smaak aan.

Reactie van Sushi Plaza

Goedenavond Dianne, Bedankt voor het achterlaten van een review. Fijn om te horen dat alles naar wens was geweest! Bij de edamame wordt er minimaal zout toegevoegd, omdat dit gauw te zout wordt. Wilt u het met extra zout hebben, kunt u dit volgende keer bij de notitie aangeven. Met vriendelijk groet, Team Sushiplaza

Isabella
22 april 2022

Weer heerlijk gegeten! Verse sushi en goede porties

Jildou Holstein
22 april 2022

Het is altijd super lekker! De persoonlijke kaartjes zijn ook heel leuk

Yvon
22 april 2022

De sushi was goed as always; daarnaast waren en nog een aantal gefrituurde side dishes besteld voor de niet-sushiliefhebbers. Deze gefrituurde dingen lagen in een kartonnen bakje vol vet en waren helaas niet te eten (sompig, niet krokant en valt uit elkaar), zonde van het geld (€5 per gerechtje..)

Maarten
21 april 2022

10/10 would go there again

Ron
21 april 2022

Vooral zo blijven doorgaan!!

Danny
21 april 2022

Was weer heerlijk hebben genoten tijdens onze nachtdienst

Victor
21 april 2022

Vriendelijk personeel, bestelling stond op tijd klaar en alle gevraagde aanpassingen waren keurig verwerkt! Al met al een geweldige sushi tent en zeker een aanrader!!!

Cjstar
20 april 2022

Super lekker; snel klaar gemaakt

Esmee
20 april 2022

De pokebowl met kip was echt heel lekker.

Janie
19 april 2022

Altijd van top kwaliteit!

Mieke
19 april 2022

Was weer lekkere sushi!

Herma
18 april 2022

Heerlijk gegeten en snelle bezorging!

Bart
18 april 2022

Erg lekker, ik raad het iedereen aan

Van Dijkhuizen
17 april 2022

Prima sushi, soms te veel topping naar onze smaak

Ben
17 april 2022
Stephanie
16 april 2022

Sushi was heerlijk alleen de volgende keer graag een iets rijpere avocado (die was nu echt te hard en dat is niet lekker)

Elsbeth de Groot
16 april 2022

Smaakte heerlijk alleen de sojasaus ontbrak. En heel jammer dat je dan € 0,25 moet betalen voor iDeal betaling. Dat is niet meer van deze tijd. Verwerk het dan in de prijs 😉.

Anoniem
15 april 2022

Ze hebben een leuk kaartje bij gevoegd.vriendelijke bezorger en werd gefeliciteerd met me kind

Mark
15 april 2022

Op tijd, lekker en altijd een lief kaartje.

lies
15 april 2022

t was er heerlijk!!

Dennis
14 april 2022

Sushi was lauw/warm, wel goed van smaak. salade heel simpel en de bonen zwaar overkookt. Kortom mijn €50 niet waard!

Reactie van Sushi Plaza

Goedemorgen Dennis, Hartelijk dank voor het achterlaten van een review. Spijtig om te horen dat uw bestelling niet geheel naar wens was geweest. Wij zullen dit terugkoppelen naar de keuken zodat er beter opgelet kan worden. Ook staat het u vrij om telefonisch contact met ons op te nemen zodat wij het direct kunnen oplossen voor u. Onze excuses hiervoor. Met vriendelijk groet, Sushiplaza WS^

Sabine
12 april 2022
Maria
10 april 2022

👌👍😋

yvonne kup
10 april 2022

altijd super lekker mijn man word er zo blij van

Top
10 april 2022
Eric en Marion
10 april 2022

Zo als altijd heerlijk

Jeroen en mariska
9 april 2022

Pfffff wat wat dat weer lekker zeg. En altijd een leuk kaartje bij de bestelling. En dan de bezorgers altijd netjes en beleefd. Een dikke 10 krijgen jullie van ons.

Bente
9 april 2022
Carey
7 april 2022

Heerlijk!!

Leo
6 april 2022

Gewoon perfect!!

Nova
2 april 2022

Altijd erg lekker! En altijd vriendelijke mensen!

Marit
2 april 2022

Heerlijke Pokebowls en devsushi was ook weer smullen. Een leuke boodschap op delta’s voor dochterlief en zelfs een lekkere reep. Het is niet voor niks onze favoriete sushi zaak in de nop en omgeving.

Lex
2 april 2022
Stéphanie van bekkum
2 april 2022

Het was weer topp! Zo als altijd!❤

Pieter de vries
2 april 2022

Hartelijk ontvangen door de medewerker van de winkel. De deur werd zelfs voor ons open gedaan. Daarna kregen we de bestelling persoonlijk overhandigd. Na huiswaarts te zijn gereden hebben we heerlijk genoten van de sushi die van goede kwaliteit was.

Geesje
2 april 2022

Wat een heerlijkheid weer, deze keer met mijn zoon. Hij is nog. Een sushi maagd zoals hij dat zelf zegt (16jr)....we hebben genoten samen quality time en langzaam leren sushi eten....dank voor het presentje ook dat gaat er in als.chocolade

Joran
2 april 2022
Son
1 april 2022
Bart
1 april 2022
Gerda
29 maart 2022

Fantastisch en erg handig. Online bestellen en direct ophalen, altijd top.

Bert van Fijj
29 maart 2022

Altijd top in orde, en vaak vernieuwend

Postma
28 maart 2022
X
27 maart 2022
Jeroen
27 maart 2022

Uitstekende shushi en hadden er echt wat leuks van gemaakt voor de verjaardag.

Ronald
27 maart 2022

2 heerlijke goed gevulde holybowls ontvangen. We hebben genoten.

Borstlap
26 maart 2022

Vriendelijk personeel en verse lekkere sushi! Heel fijn ook dat dit keer salade lekker veel was

Marijke
25 maart 2022

Heerlijk genoten van de sushi. Mijn zoon at het voor het eerst en vond het ook echt heerlijk. 👌🏻

Fam jelies
25 maart 2022

Deze sushi is altijd vers!!! En mega lekker zeker een aanrader en een dikke pluim 👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻

Y.I
25 maart 2022

Altijd lekker, Super snelle bezorging. Houdt goed rekening met je wensen. Kortom allemaal TOPPERS!!

Jannette
24 maart 2022

Een droom weer zoals altijd! En super lief jullie kadootje! Ook heel blij met zo’n super tent als jullie 😍

Selin
23 maart 2022
Renie
23 maart 2022
Marlinde
20 maart 2022

Beste sushi van de regio!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Pieters
20 maart 2022

Tel. Bestelling gedaan, stond op tijd klaar en was erg lekker. Heel vriendelijk personeel.

Isabella Van Beetz
20 maart 2022

Heerlijk gegeten!

Carey
20 maart 2022

Heerlijk!!!

Vos
19 maart 2022

Zoooo lekker!

Jills
19 maart 2022

Vegan Bowl.....perfectie!!

Lysanne Zaal
19 maart 2022

Heerlijk gegeten! Op tijd gebracht en kunnen genieten van dit heerlijke eten :)

Anne
18 maart 2022

Altijd super vers en heerlijk! Top service.

F.
18 maart 2022

Wat heb ik heerlijk gesmuld! Sushi was zwangerschapsproof en een leuk kaartje erbij gekregen! Toppers! 🤩

Mathilde
18 maart 2022
Timara Bucas
18 maart 2022

The cute letter each time makes me smile and the fantastic food makes me want more.

John Do
17 maart 2022
Jen Ai
16 maart 2022

Zoals we gewend zijn! En dat is super lekker én vers. Sushi was yummie en de gefrit garnalen ook! Sorry I’m Latte was een heerlijk toetje 😋😻

C. Engel
15 maart 2022

Heerlijk Poke Bowl & sushi besteld! 😋

Jacob
14 maart 2022

Het was weer erg lekker en stond allemaal keurig op tijd klaar.

Mandy
14 maart 2022
Verstijnen
13 maart 2022

Echt heel erg lekker. Goede kwaliteit!

Fam. WeLoveSushi
12 maart 2022

Weer heerlijk genoten. Top: De malse verse Sashimi Tonijn en zalm. De kwaliteit vd struktuur van de rijst. Tips. Wij hebben liever Tempura ipv Ebi Fry. De Flames Seabaars Nigiro was helaas taai.

Darja
11 maart 2022

Top service! Super vriendelijke personeel! Altijd lachende mensen! Super lekker eten!

Michel
11 maart 2022
C.Engel
11 maart 2022

Heerlijk gegeten! Crispy Box & Gyoza! Een aanrader! 😋

de Lange
11 maart 2022

Kwaliteit is goed, alleen jammer dat de poke bowl wat klein zijn. Wellicht een idee om deze te vergroten. Smaakt allemaal heerlijk. We zullen zeker weer bestellen en afhalen.

Gerda van der Voorst
10 maart 2022

zoals altijd, hebben wij ook vanavond weer heerlijk gegeten. Bestelling was snel klaar en heerlijk vers. Wij komen snel weer sushi bij jullie halen. Bedankt

Fred
9 maart 2022

Heerlijke poke bowl gehad

Marijke
7 maart 2022
Jills
6 maart 2022

Perfect!

Henri
6 maart 2022
Annemieke
5 maart 2022

Super lekkere sushi en op tijd bezorgd. Dit gaan we vaker doen! 😋

de Ruiter
4 maart 2022

Heerlijke tapas, snel en op tijd bezorgd (ook in de dorpen rondom Emmeloord). Ontzettend fijn!

-
4 maart 2022
Kiki
4 maart 2022

Top oftewel erg lekker

Sjoerieke
4 maart 2022

Was weer fantastisch!

M
3 maart 2022

Wederom heerlijk gegeten, echt smullen geblazen! Bezorging snel, en vriendelijke bezorgster. Bedankt!

Jannette
3 maart 2022

De beste sushi wie ik heb gehad ( en ik kan het weten als sushiliefhebber) . Super vers! En vriendelijk personeel! Aanwinst voor emmeloord

Van der veen
27 februari 2022
Jacq
27 februari 2022

De sushi is hier altijd voortreffelijk!! Ook de chicken bowl is een aanrader!! Heerlijk!!

Robin Dmit
27 februari 2022

Prima sushi . Goede prijs kwaliteit verhouding

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Familie Spijkerman-Westhuis
27 februari 2022

Heerlijke sushi had aangegeven geen gember etc,ivm verduurzaming maar zat er wel bij.maar verder heerlijk gegeten

Reactie van Sushi Plaza

Goedenavond familie Spijkerman-Westhuis, bedankt voor het achterlaten van een review. Fijn om te horen dat alles naar wens was geweest! De gember en wasabi zijn waarschijnlijk door de drukte toegevoegd. Wij gaan dit terugkoppelen met ons team en gaan er voortaan beter op letten. Met vriendelijk groet, Team Sushiplaza

Jen Ai
26 februari 2022

Best place for the best sushi😻

Janie
26 februari 2022

Top!

H
25 februari 2022

Top kwaliteit sushi en vriendelijk personeel!

Naomi Dittmar
24 februari 2022

G.E.W.E.L.D.I.G! lekker eten en service! Super klantvriendelijk en heerlijk eten haal nooit meer ergens anders ga zo door! ❤️

Illyanne
24 februari 2022

Sushi smaakte lekker en vers. Bezorging ging snel en vriendelijk. De persoonlijk geschreven kaartjes bij de bestelling zijn ook een leuke plus :)

Tutola
23 februari 2022

Het was heerlijk

Antoinette
22 februari 2022

Sushi was weer heerlijk. Echter flink balen dat er geen soya, geen wasabi en geen stokjes bijzaten. De vorige keer zaten deze er wel bij. Nu moest ik deze alsnog halen bij de supermarkt. Als ik voor 40€ bestel, verwacht ik toch dat alles erbij zit.

Reactie van Sushi Plaza

Goedenavond Antoinette, Dank voor uw terugkoppeling. Normaliter hoort er uiteraard sojasaus, wasabi en eetstokjes bij de bestelling. Deze keer zijn wij dat helaas vergeten mee te geven waarvoor onze excuses. Wij vragen u, indien dit onverhoopt weer zou gebeuren, direct contact met ons op te nemen zodat het nabezorgd kan worden. Met vriendelijke groet, Team Sushiplaza WS^

Klazien
21 februari 2022

Erg lekker! De bezorger was vriendelijk en attent en keurig op tijd 👌🏻

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Johan Schoppert
21 februari 2022

Helemaal top!

Son
20 februari 2022
Buurtjes
20 februari 2022

Heerlijke gegeten, snelle en vriendelijke service

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Sanne
20 februari 2022

Het was lekker!

Geeke
20 februari 2022

Dingen vergeten bij bestelling en krokante garnalen waren slof en koud. Jammer :(

Reactie van Sushi Plaza

Goedemiddag Geeke, hartelijk dank voor het achterlaten van uw review. Erg spijtig om te horen dat er een aantal zaken rondom uw bestelling niet goed zijn verlopen. De gegeven feedback zullen wij bespreken met ons team. Daarnaast zullen wij contact met u opnemen om samen te kijken naar een passende oplossing. Met vriendelijk groet, Sushiplaza WS^

Cor
20 februari 2022

Heerlijk

De Boer
19 februari 2022

Altijd super

Van der kaap
19 februari 2022
T
19 februari 2022

We hebben heerlijk gegeten. Ondanks de storm was het supersnel bezorgd! Bedankt en stay safe!

Opendorp
18 februari 2022

Veel rijst en weinig groenten en zalm in de pokebowl

Reactie van Sushi Plaza

Goedenavond Julia, Hartelijk dank voor uw review. Wij vinden het vervelend om te horen dat niet alles naar wens was geweest. Wij hanteren een standaard hoeveelheid rijst die zorgvuldig wordt afgewogen voor elke pokébowl. Toppings idem dito. Sinds kort is er een optie om extra toppings/proteïne toe te voegen. Wellicht een optie voor de volgende keer. Met vriendelijk groet, Sushiplaza WS^

Annelies
18 februari 2022

Heerlijke sushi, keurig op tijd. Top!

Serpenti
17 februari 2022

Altijd top kwaliteit met nog hele lieve kaartjes er ook bij!!

Raimond
15 februari 2022

Zoals elke keer heeft het prima gesmaakt. Met de optie voor extra spicy mayo ben ik super blij mee. Enige minpunt die ik vind is de minimale bestelling van 25 euro. Is vrij veel voor 1 persoon.

Ilona
15 februari 2022

Smaakte erg goed! Bezorging was op tijd.

Melissa
15 februari 2022
Joran
14 februari 2022
Henry
14 februari 2022
Errol
14 februari 2022

Was heel lekker

Famke Gnodde
14 februari 2022
Radovan
13 februari 2022

Lekker, snel en mooi...

A
13 februari 2022

Heerlijke sushi, op tijd geleverd

Vincent
12 februari 2022
Inge Mulder
12 februari 2022

Het was weer heerlijk!

Fleur Gnodde
11 februari 2022

Bezorging was erg snel (woon op urk) en was nog warm. Ik bestel hier altijd sushi en jullie hebben me nog nooit teleurgesteld! Elke keer als ik denk wat zal ik eten denk ik gelijk aan jullie. Keep up the good work❤️🍱

Sanne
9 februari 2022
Annelien
8 februari 2022

Goede kwaliteit eten en super service in de winkel!

Annelien
8 februari 2022

Super lekker gemaakt en leuk kaartje erbij gekregen!

Janie
7 februari 2022
OsCar
6 februari 2022

Weer heerlijk gegeten en prima verzorgd.

Elvira
6 februari 2022

Heerlijk eten en top service

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Weronika
6 februari 2022
Hans
6 februari 2022

Uitstekende sushi zoals altijd evenals de bijgerechten. Super mooi gepresenteerd met een grappig kaartje erbij. I like it. De bezorging was precies op tijd en de Bezorgers zijn erg vriendelijk. Altijd. Wij zijn zeer tevreden met Sushi plaza. Al met al meer dan 5 sterren waard ♥️🥑 Dank jullie wel

Wianne
5 februari 2022

De bestelling werd op tijd geleverd en er was onduidelijkheid dus ze belden netjes om dit te verduidelijken. Echt top service en heerlijk eten

Groot Wassink
5 februari 2022

Wederom heerlijk gegeten en met een leuk kaartje..

Ria Tan
5 februari 2022

Besteld. Halen in 20 minuten, en heerlijk, natuurlijk! Hoe kon het ook anders...sushi, altijd genieten hoor...

Ft
5 februari 2022
Lub
5 februari 2022

Lekkere. verse sushi 🍣 altijd goede kwaliteit en je word hier zeer vriendelijk geholpen.

Roel Heinink
3 februari 2022

Heerlijke, verse sushi, top van smaak, lekker genoten!

Geesje
3 februari 2022

Dank jullie wel soy-friends het was weer verukkelijk...deze keer laten bezorgen ook dat ging helemaal prima

ESTHER
30 januari 2022